گیم پلی بازی Need For Speed Heat منتشر شد

اخبار گیم | با ما همراه باشید

گیم پلی بازی Need For Speed Heat منتشر شد

۷,۶۶۲ بازديد
گیم پلی بازی Need For Speed Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]
الکترونیک آرتز در طی مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، گیم پلی جدیدترین بازی مجموعه Need For Speed به اسم Heat را منتشر کرد.

یکی از اعضای تیم سازنده نسخه جدید مجموعه ریسینگ Need For Speed روی صحنه آمده و با نمایش گیم پلی از بازی Need For Speed Heat طرفداران بازی را برای تجربه آن مشتاق‌تر از قبل کرد. به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز با نگاه به فرمول بازی‌های محبوب این مجموعه یعنی Mostwanyed و Underground، تلاش کرده است تا این سری را به روزهای اوج خود برگرداند.

الکترونیک آرتز به‌عنوان ناشر به‌همراه استودیوی گوست گیمز که وظیفه ساخت این نسخه از بازی را برعهده دارند، درکنار بازی، یک برنامه موبایل مخصوص آن نیز تدارک دیده‌اند. شما در این برنامه که به اسم Heat Studio معرفی شده، می‌توانید ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کنید. جالب است بدانید در Heat برای اولین‌بار در این مجموعه می‌توانید شخصیت قابل بازی را با سلیقه خود همانند ماشین، ظاهر آن را تغییر دهید، و  مسابقات را با آن نفر انجام دهید.

طبق اطلاعاتی که در گیم پلی مشخص شده، بازی Need For Speed Heat در شهر پالم امریکا با اسامی‌ خیابان‌های واقعی و آشنا انجام خواهد گرفت. بازی از دو نوع اصلی مسابقه تشکیل شده است؛ مسابقاتی که در روز انجام می‌دهید و برای کسب پول برای خرید ماشین و تغییرات آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین مسابقاتی که با تاریک شدن هوا برگزار خواهد شد؛ جایی که پلیس برای گشت زدن و کنترل کردن خیابان‌ها برای نبودن چنین مسابقاتی گشت می‌زند و پرخطرتر از نوع اول خواهد بود.

بازی Need For Speed Heat قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (هشت نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.