تعداد بازیکنان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege به 30 میلیون نفر رسید

۸,۴۱۷ بازديد
بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک عنوان بسیار موفق برای یوبی سافت بوده است و تا به امروز این عنوان آماری فوق العاده داشته است.شرکت یوبی سافت با پشتبیانی مدام خود از این عنوان,توانسته بازیکنان بازی را افزایش دهد و در اخرین گزارش این شرکت تعداد بازیکنان Tom Clancy’s Rainbow Six Siege بیش از 30 میلیون نفر بیان شده است.

آقای Alexandre Remy "الکساندر رمی" مدیر نام تجاری Rainbow Six Siege ضمن ابراز خشنودی از این موفقیت از اعضای جامعه بازی تشکر کرده است:

"از طرف کل تیم، ما از هر عضو از جامعه متنوع ما برای پشتیبانی از بازی تشکر می کنیم. بازیکنان ما ارزشمندترین عنصر برای بازی ما هستند. در طول سه سال گذشته، ما تلاش کرده ایم تا یک جامعۀ جامع شفاف ایجاد کنیم که در حال رشد و تکامل توسعه دنیای Rainbow Six Siege است. ما برای تحقق این نقطه عطف به طرز فوق العاده ای افتخار می کنیم و هر کاری که می توانیم انجام می دهیم."
بدون شک رسیدن به این آمار بدون پشتبیانی فوق العاده یوبی سافت طی  3 سال اخیر امکان پذیر نبود,از زمان انتشار این عنوان,شرکت یوبی سافت پشتیبانی فوق العاده ای از بازی انجام داده و باعث شده است روز به روز بازیکنان این عنوان افزایش یابد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.