ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake کاراکتر الی از Last of Us را به بازی اضافه می‌کند

۷,۶۹۲ بازديد
ماد جدید نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 برای پی سی به تازگی منتشر شده و شخصیت محبوب الی از بازی The Last of Us را به بازی ترسناک کپکام اضافه می‌کند.

اگر به فکر تغییر کاراکتر اصلی بازی Resident Evil 2 از کلر ردفیلد به کاراکتر دیگری از یک بازی کاملاً متفاوت هستید، می‌توانید شخصیت الی از بازی محبوب The Last of Us را امتحان کنید. برای این کار، حداقل باید یکی از کاربران پی سی این بازی باشید.

گروه ماد سازی Darkness Valtier، ماد جدیدی را برای بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده که کاراکتر کلر را با مدل الی از بازی The Last of Us جایگزین می‌کند. ویدیوی زیر، اجرای این ماد را به‌صورت عملی به تصویر کشیده است. براساس اطلاعاتی منتشر شده در این ویدیو، این ماد با نام Ellie The Last of Us Mod شناخه شده و با اینکه در حال حاضر در مجموعه‌ی Nexus Mods قرار ندارد، می‌توانید لینک دانلود فایل آن را از وبسایت WCCFTech دریافت کنید.



با اینکه چهره‌ی الی در این ماد شباهت زیادی به نسخه بازی The Last of Us دارد، اما نمی‌توان از عدم تطبیق قد و قامت او با چهره‌ی کودکانه‌ی اِلی چشم پوشی کرد. این موضوع شاید برای طرفداران پرو پا قرص The Last of Us بیشتر مشهود باشد، اما به‌طور کلی مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند.

شاید این موضوع بیشتر به‌دلیل قرار گرفتن Ellie در کنار یک شخصیت زن دیگر در صحنه‌ای که در ویدیوی بالا نشان داده شد باشد؛ چراکه در ویدیویی که قبلاً توسط Darkness Valtier منتشر شده بود، این تفاوت قد چندان به چشم نمی‌آمد. می‌توانید ویدیوی اولیه‌ی این ماد را از طریق این لینک مشاهده کنید.

گروه Darkness Valtier، تاکنون مادهای متعددی را برای بازی Resident Evil 2 Remake ساخته که همگی در مجموعه‌ی Nexus Mods منتشر شده است. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به اضافه کردن شخصیت Heather Mason، از بازی Silent Hill 3 به Resident Evil 2 Remake اشاره کرد. جک بیکر از Resident Evil 7: Biohazard و کاپیتان جان پرایس از Call of Duty: Modern Warfare نیز از دیگر نمونه‌های قابل ذکر است.

این ماد می‌تواند برای افرادی که شدیداً منتظر انتشار بازی جدید The Last of Us: Part 2 هستند، بسیار جذاب باشد. بازی Resident Evil 2 Remake اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شده و ماه گذشته ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 نیز رسما تایید و اعلام شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.