یوبیسافت می‌خواهد تعداد اپراتورهای Rainbow Six Siege را به ۱۰۰ برساند

۷,۷۹۴ بازديد
در مصاحبه تیم eSports بازی Rainbow Six Siege، مشخص شده است که یوبیسافت می‌خواهد تعداد اپراتورهای این بازی را به ۱۰۰ تن برساند.

یکی از مواردی که می‌تواند کاربران Rainbow Six Siege را مشتاق به تجربه‌ی مداوم کند، عرضه اپراتورهای متنوع و متعدد است.  یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، قصد دارد با ارائه اپراتورهای بیشتر، تجربه‌ی کاملی را در دسترس کاربران این بازی تیراندازی اول شخص قرار دهد.

به‌تازگی وِی یو و چه چو، به‌ترتیب مدیر eSports رینبو سیکس سیج و مدیر ارشد eSports یوبی سافت، در مصاحبه‌ی خود در مورد اهمیت بالای eSports برای کاربران صحبت کرده و آن را یک امر اجتناب‌ناپذیر اعلام کرده‌اند. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند:

واقعا هدف ما این است که تجربه‌ای را ارائه دهیم که بسیار درگیر کننده و هیجان‌انگیز باشد و بتواند بازی را برای ۱۰ سال آینده هم جذاب و سرگرم کننده نگه دارد. تمامی این موارد برای سرویس دادن به بازی و جامعه کاربری آن است.

در ادامه صحبت‌های وِی یو در مورد پشتیبانی ۱۰ ساله از بازی، او به این مورد اشاره کرده است که می‌خواهند برای ۱۰ سال آینده هم در کورس رقابت باقی بمانند؛ ازاین‌رو یوبیسافت قصد دارد در بازی جمعا ۱۰۰ اپراتور را در دسترس قرار دهد تا مطمئن شود که می‌تواند تجربیات کامل و متفاوتی را در این مدت ارائه دهد. با عرضه آپدیت Operation: Ember Rise، تعداد اپراتورهای رینبو سیکس سیج به رقم ۵۰ می‌رسد. ازاین‌رو یوبیسافت با ارائه ۵۰ اپراتور دیگر، می‌تواند به هدفی که درنظر گرفته است، برسد.

به‌روزرسانی Operation: Ember Rise امروز روی سرورهای آزمایشی Rainbow Six Siege عرضه می‌شود و دو اپراتور به‌نام‌های گویو و امارو به بازی اضافه می‌شوند. همچنین مدتی بعد هم این به‌روزرسانی در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.