آپدیت Operation: Ember Rise بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

اخبار گیم | با ما همراه باشید

آپدیت Operation: Ember Rise بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

۷,۶۳۷ بازديد
Operation: Ember Rise نام آپدیت جدید Rainbow Six Siege است که با آن دو اپراتور جدید، نقشه بازطراحی شده و موارد دیگری به بازی اضافه می‌شوند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جریان رویدادها و مسابقات مختلف، سعی می‌کند محتویات جدید رینبو سیکس سیج را معرفی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این شرکت فرانسوی در جریان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپدیت جدید Rainbow Six Siege را معرفی کرده است.

کاربران رینبو سیکس سیج ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise می‌توانند به دو اپراتور جدید دسترسی داشته باشند. همچنین یک نقشه بازطراحی شده به‌همراه تغییراتی روی سیستم رَنکد بازی هم جزو سایر مواردی هستند که در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را می‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، کاراکتری دانست که تحرک بسیار بالایی دارد. ازاین‌رو وی سریع‌تر از سایر شخصیت‌ها می‌تواند از دریچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزینه‌ی خوبی برای تیمی است که در نقش Attacker قرار دارد؛ زیرا می‌تواند به‌راحتی برای اعضای تیم دفاع کننده، کمین کند.

Rainbow Six Siege

البته این اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ برای مثال در حین استفاده از Garra Hook نمی‌توانید هیچ سلاح دیگری را به‌دست بگیرید و پس از آن کمی طول می‌کشد تا امارو سلاح خود را آماده کند. گویو، نام اپراتور دومی است که ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. وی یک اپراتور تدافعی است که دارای Volcan Shield است. بازیکنان درطول بازی می‌توانند از Volcan Shield برای غافل‌گیر کردن اعضای تیم مقابل استفاده کنند؛ زیرا یک بمب به پشت این شیلد متصل شده است که می‌تواند توسط شما یا سایر اعضای تیم فعال شود. البته اشاره کنم که اگر تیم مقابل به گویو و مهارت‌های او آشنایی داشته باشد، می‌تواند از این بمب علیه شما استفاده کند؛ زیرا بازیکن‌های تیم حریف هم می‌توانند این بمب را فعال کند.

نقشه Kanal را می‌توان یکی از نقشه‌های محبوب Rainbow Six Siege دانست که رقابت در آن بسیار هیجان‌انگیز بود. یوبیسافت در جریان به‌روزرسانی Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحی شده این نقشه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین بهبودهای صورت گرفته در این نقشه باعث ایجاد رقابتی هیجان‌انگیزتر نسبت‌به گذشته می‌شود. در ادامه مشخص شده است که یک رنک جدید به‌نام چمپیونز به بازی اضافه شده است. بازیکنان برای رسیدن به این رنک باید MMR خود را به بالای ۵۰۰۰ برسانند. همچنین یک پلی‌لیست غیر رنکد هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که در آن به‌تجربه‌ی بازی بپردازند؛ بدون اینکه روی رتبه اصلی آن‌ها تاثیر گذار باشد.

در ادامه می‌توانید نقشه‌هایی را که برای پلی‌لیست رنکد این فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده کنید:

  • Kanal
  • Oregon
  • Clubhouse
  • Consulate
  • Bank
  • Chalet
  • Kafe Dostoyevsky
  • Border
  • Skyscraper
  • Coastline
  • Villa
  • Outback

یوبیسافت در جریان معرفی خود به تغییراتی روی رابط کاربری و ساختار گیم‌پلی اشاره کرد که تجربه‌ی بازیکنان را روان‌تر از قبل می‌کند. برای مثال منوی اپراتورها دستخوش تغییرات شده است. در انتها مشخص شده است که رینبو سیکس سیج دارای بتل پس خواهد بود. این بتل پس با هدف اهدای جوایز بیشتر و انجام فعالیت‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. اولین فاز ارائه بتل پس بازی، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار می‌گیرد. Call Me Harry یک بتل‌پس هفت روزه است که رایگان خواهد بود و برای آزمایش کردن این سیستم درنظر گرفته شده است. بازیکنان با انجام تمامی چالش‌ها و ارتقای Tier خود، می‌توانند آیتم Harry Chibi Charm را دریافت کنند.

Rainbow Six Siege

فاز دوم بتل‌پس هم در جریان فصل چهارم از سال چهارم بازی Rainbow Six Siege در دسترس قرار می‌گیرد. بتل‌پس بازی در دو نسخه پرمیوم و رایگان ارائه می‌شود که هرکدام از آن‌ها پاداش‌های مخصوص‌به خود را دارند. آپدیت Operation: Ember Rise امروز روی سرورهای آزمایشی بازی عرضه می‌شود و مدتی بعد هم در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.