تریلر حالت Volta بازی فیفا 20 در دسترس قرار گرفت

۷,۵۷۸ بازديد

در جریان رویداد EA Play 2019 بود که یک تریلر جزئی از بازی FIFA 20 نمایش داده شد و مشخص شد که در تابستان و بازه‌های زمانی مختلف، اطلاعات بیشتری از حالت‌ها و مکانیزم‌های جدید فیفا 20 در دسترس قرار خواهد گرفت.  الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تریلر جدیدی از بازی FIFA 20 را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد حالت Volta هستیم که همان حالت فوتبال خیابانی بازی است.

حالت ولتا دارای ۱۷ زمین مسابقه مختلف است. از نیویورک و میامی گرفته تا ژاپن و ایتالیا، مکان‌های متفاوتی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا بتوانند تجربیات متنوع و متفاوتی را کسب کنند. یکی از بخش‌هایی که در تریلر منتشر شده شاهد آن هستیم، شخصی‌سازی یک تیم در حالت Volta است. بازیکنان به‌روش‌های مختلفی می‌توانند تیم خود را شخصی‌سازی کنند. همچنین دو بخش Volta Tour و Volta League هم برای کاربران درنظر گرفته شده است.

در بخش Volta Tour می‌توانید تیم خود را از پایه بسازید. این در حالی است که در ولتا لیگ می‌توانید لیگ‌های متفاوتی را تجربه کنید. درکنار این موارد، می‌توان به Volta Kick-Off هم اشاره کرد. در این قسمت کاربران فیفا 20 می‌توانند از تیم‌های مطرح نظیر رئال مادرید در حالت فوتبال خیابانی بازی استفاده کنند. بازی FIFA 20 در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.