PES 2020 لایسنس باشگاه یوونتوس را هم به‌دست آورد؛ غیبت تیم ایتالیایی در FIFA 20 تایید شد

۷,۶۲۹ بازديد

کونامی لایسنس باشگاه یوونتوس را هم برای eFootball PES 2020 به‌دست آورده است. درنتیجه، در FIFA 20 شاهد استفاده از نام، لباس و نام رسمی استادیوم این باشگاه نخواهیم بود.

مدتی می‌شود که بازی PES 2020 که امسال آن را با نام eFootball PES 2020 می‌شناسیم، سخت به‌دنبال به‌دست آوردن لایسنس تیم‌های مطرح اروپایی است و باتوجه به از دست دادن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته، مسیری که کونامی برای بازی فوتبال‌محور خود درپیش گرفته کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، کونامی به‌صورت کاملا رسمی لایسنس تیم یوونتوس را تایید کرد و از آن طرف، مشخص شد که خبری از نام رسمی یوونتوس، استادیوم این تیم و طراحی لباس رسمی این باشگاه در بازی FIFA 20نخواهد بود و صدالبته، به‌احتمال زیاد امسال تصویر کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی پرتغالی تیم یوونتوس برای قرار گرفتن روی جلد بازی فیفا 20 مطرح نخواهد شد. گفتنی است که باشگاه «یوونتوس» در فیفای جدید با نام «پیه مونته کالچیو» شناخته خواهد شد.

در کنار تمامی این اخبار، کونامی مشخص کرد که در یوونتوسِ PES 2020 از چهره‌ی ۱۷ بازیکن این تیم برای طراحی دقیقا صورت‌هایشان استفاده کرده است و به‌طبع، شاهد طراحی کامل استادیوم این باشگاه و لباس‌های مختلفشان هم خواهیم بود. گفتنی است که پاول ندود، اسطوره‌ی محبوب باشگاه یوونتوس هم در PES 2020 طراحی شده است میرلم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و مطرح این تیم هم به‌عنوان سفیر بازی PES 2020 در لیگ ایتالیا حضور خواهد داشت.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

واقعا گرافیک عالی داره

ایول باحال بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.