نتفلیکس در رویداد E3 2019 حاضر خواهد بود

اخبار گیم | با ما همراه باشید

نتفلیکس در رویداد E3 2019 حاضر خواهد بود

۷,۵۹۱ بازديد


در حالی که یک ماه تا برگزاری E3 2019 زمان باقی مانده، شرکت‌ها و استودیو‌ها حضور خود در این رویداد را یکی پس از دیگری تایید می‌کنند. شرکت نتفلیکس که به عنوان یکی از غول‌های حوزه استریم فیلم و سریال شناخته می‌شود، ساعاتی قبل حضور خود در این رویداد مورد انتظار را تایید کرد.

جف کایلی، مجری سری برنامه‌های E3 Coliseum، با انتشار یک پست از حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد نتفلیکس یکی از حاضران در این رویداد خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، نتفلیکس قصد دارد تا اخبار  و اطلاعاتی را از برنامه‌های خود برای ورود جدی به صنعت گیم به اشتراک بگذارد.

با توجه به پست جف کایلی، برنامه‌ نتفلیکس Bringing Your Favorite Shows to Life: Developing Netflix Originals Into Video Games نام دارد. اگر با E3 Coliseum آشنایی ندارید، باید بگوییم یک برنامه گفتگو محور است که با هدف برقراری ارتباطی نزدیک میان سازندگان بازی‌های ویدئویی و طرفداران برگزار می‌شود.

نتفلیکس
 

اسکرین شات Stranger Things 3: The Game

البته شرکت نتفلیکس پیش از این قدم‌هایی برای ورود به صنعت بازی‌های ویدئویی برداشته بود. برای مثال، می‌توان به معرفی Stranger Things 3: The Game back در دسامبر سال گذشته میلادی اشاره کرد. این بازی ماجراجویی در تاریخ 13 تیرماه و همزمان با پخش فصل سوم سریال در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

طبق اعلام سازندگان Stranger Things 3: The Game در استودیو بانِس ایکس پی، این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

نتفلیکس همچنین اوایل سال جاری میلادی فیلم تعاملی Black Mirror: Bandersnatch را منتشر کرد که اپیزودی از مجموعه آنتولوژی آینه سیاه بود. کاربر در هنگام تماشای این فیلم از طریق نتفلیکس قادر به انتخاب است که تاثیر بسزایی روی پیشبرد روند داستان دارند. این اثر توانست نظر مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کند.

اگر نتفلیکس بخواهد به طور جدی به صنعت بازی‌های ویدئویی ورود کند، با ساخت محصولاتی همچون Stranger Things 3: The Game موفق نخواهد بود، زیرا بودجه زیادی برای این بازی در نظر گرفته نشده و می‌توان آن را یک محصول مستقل دانست. برای موفقیت در این صنعت، نیاز به هزینه‌های هنگفت و ساخت بازی‌های AAA است احتمالاً مدیران نتفلیکس از آن‌ آگاه بوده و حضور در E3 نیز در همین راستاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.