بازی Ghost Recon Breakpoint رسما معرفی شد

اخبار گیم | با ما همراه باشید

بازی Ghost Recon Breakpoint رسما معرفی شد

۷,۶۰۶ بازديد



همان‌طور که پیش از این یوبیسافت قول داده بود، بازی Ghost Recon Breakpoint رسما معرفی شد.

شما در نقش یک سرباز ویژه در منطقه‌ای جنگلی قرار خواهید داشت و باید از تمام مهارت‌های خود برای زنده‌ ماندن استفاده کنید زیرا در صورت زخمی شدن، کاراکتر شما برای مدت زیادی با مشکل سلامتی روبرو شده و درمان او کار چندان راحتی نیست.

مانند تمام قسمت‌های قبلی این فرنچایز، شما به انواع گجت‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که تاثیرات مختلفی را روی مبارزات می‌گذارند. در ضمن، کلاس‌های مختلفی در بازی وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. از این نکته نباید غافل شد که در هر نقطه از بازی می‌توانید کلاس خود را تغییر دهید.

این بازی از بخش داستانی و ساعت‌ها کات‌سین بهره خواهد برد و کاراکترهای مختلفی در جهان Breakpoint پراکنده شده‌اند که طی بازی به آن‌ها سر خواهید زد. بخش زیادی از بازی هم به پیدا کردن آ‌یتم‌های مختلف برای شخصی سازی اسلحه‌ها خواهد گذاشت. شخصی سازی کاراکتر نیز اهمیت بالایی خواهد داشت و با استفاده از گشت و گذار در محیط و به دست آوردن امتیاز می‌توانید کاراکتر خود را گزینه‌های متعددی که در دسترس هستند بسازید.

مانند سری دیویژن، در Ghost Recon Breakpoint هم می‌توانید بازی را چه همراه با دیگر کاربران و چه به صورت تنهایی دنبال کنید. طبق قولی که یوبیسافت داده، از همان زمان عرضه بخش PVP برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. در ضمن، سازندگان بازی قول داده‌اند که Breakpoint برای کاربرانی که می‌خواهند تنهایی ماموریت‌ها را انجام بدهند هم تجربه کاملی باشد. به طور کلی، یوبیسافت قول داده بخش‌های مختلف Ghost Recon Breakpoint را با توجه به نظرات کاربران تغییر داده و انتظار می‌رود که شاهد یک پشتیبانی طولانی از این عنوان باشیم.

این بازی در تاریخ ۱۲ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.