آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Phantom Sight معرفی شد

۷,۶۸۳ بازديد



در جریان Operation Phantom Sight بازی Rainbow Six Siege، دو اوپراتور جدید به‌ نام‌های واردن و ناک به بازی اضافه می‌شوند.

چندی پیش در توییتر تصویری از اوپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege منتشر شده بود. حال یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جریان فصل دوم از سال چهارم این بازی از آپدیت بزرگ Operation Phantom Sight رونمایی کرد. در جریان این اوپریشن جدید شاهد دو اوپراتور جدید برای فصل دوم، نسخه بازسازی شده نقشه Kafe Dostoyevsky و موارد دیگری هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ناک (Nokk) نام اولین اوپراتور Operation Phantom Sight بازی رینبو سیکس سیج است که دارای مهارت‌های مخفی کاری است. یکی از مهارت‌های او HEL نام دارد که ناک ازطریق یک سوییچ می‌تواند خود را نامرئی کند. بازیکنان محدودیت خاصی برای استفاده از این مهارت ندارند، اما به‌نظر می‌رسد تیم سازنده مدت زمان فعال بودن HEL را به‌نحوی انتخاب کرده‌ است که شاهد نبردهای عادلانه‌ای باشیم. همچنین زمانی‌که ناک در این حالت به‌سر می‌برد، سروصدای کمتری هم تولید می‌کند.

البته HEL نقاط ضعف هم دارد. ناک در زمان استفاده از این تجهیزات اگر بدود، مرئی می‌شود و همچنین در صورت اینکه آسیب ببیند از حالت نامرئی خارج می‌شود. در این میان اوپراتور‌های دیگری مثل یوکای (قابلیت اکو) و مازی (پهباد) می‌توانند با قابلیت‌های خودشان باعث از بین رفتن تاثیر Hel شوند. واردن هم دومین اوپراتوری است که در جریان Operation Phantom Sight در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. واردن یک عینک مخصوصی دارد که ازطریق آن می‌توانید دشمنان را به‌راحتی مشاهده کنید.

 Rainbow Six Siege

به‌عبارتی زمانی‌که دشمنان از بمب‌های دودزا استفاده کردند، می‌توانید از عینک خود استفاده کنید و تاثیر بمب‌های دودزا را از بین ببرید. همچنین مهارت دیگر واردن به او اجازه می‌دهد تا از تاثیرات بمب‌های Flash در امان بماند. بازیکنان به‌دفعات نامحدودی می‌توانند از مهارت‌های واردن استفاده کنند، اما پس از هر بار استفاده، مدت زمانی را باید منتظر بمانید تا مجددا فعال یا به اصطلاح Cooldown شوند. دراین‌میان اوپراتورهایی که دارای مهارت خنثی کردن گجت‌ها یا شناسایی گجت‌ها هستند، به‌راحتی می‌توانند واردن را از میان بردارند. در ماه فوریه یوبی سافت اعلام کرده بود که قصد دارد بعضی از نقشه‌های بازی را بازسازی کند و تغییراتی را در آن‌ها به‌وجود بیاورد.

Kafe Dostoyevsky اولین نقشه‌ای است که دستخوش تغییرات شده است. حال شاهد اضافه شدن Bomb Siteهای جدیدی هستیم. همچنین تغییرات ظاهری دیگری هم روی این نقشه انجام شده است تا شاهد تعادل بیشتری این نقشه باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.