تاریخ عرضه احتمالی نینتندو سوییچ لایت مشخص شد

۷,۷۵۷ بازديد

طی هفته‌های اخیر،‌ جزییات زیادی در مورد مدل‌های آتی نینتندو سوییچ منتشر شده که یکی از جدیدترین آن‌ها به تاریخ احتمالی عرضه نینتندو سوییچ لایت می‌پردازد.

بر اساس گزارش جدیدی که از سمت Bloomberg منتشر شده، نینتندو سوییچ لایت در اواخر ماه ژوئن (تیر - مرداد ۹۸) در سطح جهانی عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا شاهد عرضه یک به‌روزرسانی برای مدل فعلی سوییچ خواهیم بود. البته در این مدل بر خلاف پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس شاهد یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری قابل مشاهده نخواهیم بود. گمان می‌رود این مدل در تعطیلات سال نو میلادی عرضه شود. در ضمن، بر خلاف شایعات قبلی، مدل قوی‌تری از این کنسول در دست توسعه قرار ندارد.

پیش از این گفته می‌شد که در مدل لایت سوییچ نباید منتظر داک باشیم و بیشتر از همه، این محصول به عنوان یک کنسول دستی مناسب برای حمل شناخته خواهد شد. در ضمن، امکان حذف کارتریج نیز از این مدل وجود دارد؛ در نتیجه، کاربران تنها از فروشگاه نینتندو قادر به خرید بازی‌ها خواهند بود.

نینتندو سوییچ لایت
 

نینتندو سوییچ همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد اما شیب فروش این کنسول نسبت به سال ۲۰۱۸ با کاهش نسبی روبرو شده است. برای جبران این کاهش، نینتندو با عرضه این مدل‌های جدید قصد ورود به بازارهایی مانند کشور چین را دارد. البته کنسول هیبریدی نینتندو همچنان در آمریکای شمالی محبوب است. در همین راستا، روز گذشته گروه NPD که به صورت ماهانه به بررسی آمار فروش بازی‌ها در آمریکا می‌پردازد، در گزارش ماه مارس خود اعلام کرد که سوییچ برای چهارمین ماه پیاپی موفق به کسب جایگاه پرفروش‌ترین کنسول ماه شده است.

جدا از این موارد، اخیرا کنترلر جدیدی برای سوییچ معرفی شده که سرانجام امکانچت صوتی بدون نیاز به اپلیکیشن نینتندو را میسر می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.