بازی Borderlands 3 به طور رسمی معرفی شد

اخبار گیم | با ما همراه باشید

بازی Borderlands 3 به طور رسمی معرفی شد

۷,۷۸۰ بازديد


استودیو گیرباکس تیزری کوتاه منتشر  کرد که به طور ضمنی به بازی Borderlands 3 اشاره داشت. این عنوان امروز و در جریان رویداد Pax East 2019 با انتشار یک تریلر حدوداً 4 دقیقه‌ای رسماً معرفی شد.

در طول کنفرانس گیرباکس، رندی پیفورد روی صحنه آمد و پس از اعلام چندین خبر، بالاخره با انتشار یک تریلر از بازی Borderlands 3 رونمایی کرد. طبق آن چیزی که در تریلر دیدیم، کاربر در جریان نسخه‌ی جدید سری علاوه بر شخصیت‌های آشنا از جمله Rhys، با شخصیت‌های جدید نیز ملاقات خواهند کرد.

در بازی Borderlands 3 بیش از یک میلیارد اسلحه‌ با ویژگی‌های متفاوت وجود خواهد داشت که برخی از آن‌ها هوشمند هستند. همچنین محیط‌های بازی نه تنها بزرگتر از نسخه‌ی پیشین خواهد بود، بلکه دارای تنوع بیشتری نیز هستند. طبق گفته‌ی پیچفورد، استودیو گیرباکس به مدت 5 سال است که روی این عنوان کار می‌کند.

 

متاسفانه جزئیات دیگری از بازی Borderlands 3 به اشتراک گذاشته نشد و همچنان سوالات بسیار زیادی پیرامون آن وجود دارد. برای مثال، تاریخ انتشار و پلتفرم‌های هدف آن هنوز مشخص نیستند. البته استودیو گیرباکس وعده داد در تاریخ 14 فروردین ماه اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


نسخه‌ی پیشین سری، یعنی بازی Borderlands 2 در سال 2012 عرضه شد. داستان این بازی 5 سال پس از اتفاقات نسخه‌ی اول جریان داشت و درباره‌ی 4 شکارچی بود که با هدف کسب جایزه‌ی بزرگ در رقابت‌هایی خشونت بار به مدیریت جک خوشتیپ شرکت کردند. این 4 شکارچی پس از برنده شدن در حالی که انتظار دریافت جایزه را داشتند، مورد خیانت قرار می‌گیرند. شخصیت اصلی داستان طی اتفاقاتی وارد سرزمین Tundra می‌شود و پس از مواجه شدن با رباتی به نام CL4P-TP تصمیم می‌گیرد تا از جک انتقام بگیرد.

بازی Borderlands 2 که توانست نام خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین عناوین شرکت توکی گیمز ثبت کند، به خاطر ارزش تکرار بالا، حس شوخ طبعی موجود در داستان، طراحی محیط و مکانیک‌های گیم پلی مورد توجه منتقدین قرار گرفت. این بازی البته ضعف‌هایی نیز داشت که مهم ترین آن‌ها نبود قابلیت به اشتراک گذاری لوت‌ها در حالت همکاری چندنفره بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.