نینجا در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است

۸,۰۳۲ بازديد

نینجا، استریمر معروف بازی Fortnite اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸ توانسته چیزی حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

موفقیت‌های بازی بتل رویال فورتنایت در سال گذشته باعث شد تا برخی از استریمر‌های این اثر هم به محبوبیت فوق‌العاده‌ای برسند. یکی از این افراد نینجا با نام واقعی تایلر بلوینس است که البته پیش از Fortnite هم با استریم‌هایی که از بازی Halo داشت یک استریمر محبوب به‌شمار می‌رفت اما فورتنایت باعث شد تا این شهرت بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

حال در مصاحبه‌ای که نینجا با CNN داشته، اعلام کرد که توانسته در سال ۲۰۱۸ درآمدی معادل ۱۰ میلیون دلار از استریم کردن داشته باشد. به گفته نینجا، ۷۰ درصد این درآمد از طریق یوتیوب و توییچ با روش‌های استفاده از تبلیغات و همچنین افزایش تعداد اعضای کانال به‌دست آمده است و ۳۰ درصد بقیه هم مربوط به قرارداد‌هایی می‌شود که وی با اسپانسر‌هایی چون سامسونگ، رد بول یا Uber Eats دارد. 

البته باید در نظر داشت که ۱۰ میلیون دلار، درآمد بدون مالیات نینجا است و وی بخشی از این مبلغ را به عنوان مالیات پرداخت کرده است. این استریمر پیش از این اعلام کرده بود که تقریبا هر ماه ۵۰۰ هزار دلار درآمد دارد. در ادامه مصاحبه با CNN، نینجا گفت که هر روز تقریبا ۱۲ ساعت صرف استریم بازی فورتنایت می‌کند و در سال ۲۰۱۸، تقریبا ۴ هزار ساعت صرف تجربه این بازی کرده است که چیزی معادل ۱۴۰ روز است. 

در نهایت نینجا اعلام کرد که Fortnite هنوز هم پتانسیل جذب بازیکنان بیش‌تر و گسترده‌تر شدن را دارد اما اگر نهایتا روزی این بازی محبوبیتش را از دست بدهد، وی تمرکزش را روی کار‌های دیگری مثل خط تولید لباس‌های نینجا خواهد گذاشت. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.