ريزر اولين ماوس و كيبورد ايكس باكس وان را رونمايى كرد [تماشا کنید]

۷,۸۵۶ بازديد

سرانجام کمپانى Razor از اولین ماوس و کیبورد رسمى ایکس باکس وان رونمایى کرد. البته پیش از این تصاویرى از این کیبورد لو رفته بود اما این اولین بارى است که ریزر به عنوان یکى از مهم ترین تولیدکنندگان لوازم جانبى گیمینگ از این محصول رونمایى مى کند.

قرار است طى اولین روز از مراسم CES در ژانویه سال آینده میلادى شاهد انتشار اطلاعات بیشترى در رابطه با اولین ماوس و کیبورد ایکس باکس وان باشیم و هنوز مشخص نیست که از آن ها تا چه اندازه مى توان در بازى هاى کنسول نسل هشتمى مایکروسافت استفاده کرد.

از همان زمان عرضه ایکس باکس وان در سال 2013 شایعه مربوط به پشتیبانى این کنسول از ماوس و کیبورد شنیده مى شد. سرانجام این کمپانى سال گذشته اعلام کرد که در حال کار براى اضافه کردن ماوس و کیبورد به ایکس باکس وان بوده و این قابلیت سرانجام به طور رسمى طى رویداد هواداران ایکس باکس در مکزیکو سیتى رونمایى شد.

علاوه بر این موارد ماوس و کیبورد ایکس باکس وان از جنبه کراس پلتفرمینگ هم براى مایکروسافت اهمیت دارد. ردموندى ها چندسالى مى شود که روى یکپارچه سازى بخش بازى ویندوز و ایکس باکس تلاش هاى زیادى انجام داده اند و حال امکان بازى کردن کابران ایکس باکس با پى سى گیمرها عادلانه تر از قبل خواهد شد.

در ضمن نباید از این نکته غافل شد که در حال حاضر تنها از همین ماوس و کیبورد مى توان براى بازى کردن روى کنسول ایکس باکس وان استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.