بازی Red Dead Redemption 2 بیش از 1000 صداپیشه دارد

اخبار گیم | با ما همراه باشید

بازی Red Dead Redemption 2 بیش از 1000 صداپیشه دارد

۷,۷۰۳ بازديد
هرچه به تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک و نزدیک تر می شویم,اطلاع جذاب تری از این عنوان منتشر می شود.اخیرا هم شرکت راک استار اطلاعات بسیار جالبی را در مورد NPC ها و صدا پیشه های آن منتشر کرده است.

استدیو راکستار تلاش کرده است دنیای Red Dead Redemption 2 را تا حد ممکن پویا و پیرو تصمیمات بازیکن باشد، به همین دلیل NPC های مختلف بازی بنا بر عملکرد شما رفتار متفاوتی نشان خواهند داد که این باعث می شود این عنوان بیشتر به سوی یک اثر واقع‌گرایانه و زنده تبدیل شود.به نظر می‌رسد به غیر از تعداد از نظر کیفیی نیز بهNPC ها رسیدگی شده و راکستار به سطحی جدید در این مورد رسیده است.شرکت راکستار اعلام کرده است که برای زنده کردن NPCهای Red Dead Redemption این استدیو از 1000 صداپیشه برای صدا گذاری NPC های مختلف استفاده کرده است که شامل صداپیشه‌های مرد و زن معروفی می‌شود.

تک تک این NPCها شخصیت، حال و هوا و اخلاقیات مخصوص به خودشان را خواهند داشت چرا که از ستاره‌های با استعداد استفاده شده است.
به نظر می رسد که شرکت راک استار  می خواهد عنوان های جهان باز را به سوی جدید و جذابی  ببرد که بدون شک هیجان انگیز خواهد بود.
بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 ماه October سال 2018(مصادف با 4 آبان) برای Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.