کونامی لیگ ترکیه را برای بازی PES 2019 لاینسس کرد

۸,۰۸۱ بازديد
امروز شرکت کونامی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت لیگ ترکیه که با نام Süper Lig شناخته می شود را برای PES 2019 لاینسس کرده است.


شرکت کونامی اعلام کرد که با لاینسس این لیگ,آنها می توانند,از نام,لوگو,لباس و ورزشگاه باشگاه های Süper Lig استفاده کنند.این اولین لیگ و احتمالا اخرین لیگی می باشد که این شرکت برای PES 2019 لاینسس کرده است.
بازی دارای 11 الگو و ویژگی فردی جدید برای هر بازیکن خواهد بود که می‌تواند تحولی بزرگ را در تنوع حرکات و شیوه‌‌ی عملکرد بازیکنان را ایجاد کند.جزئیات منتشر شده بازی PES 2019 به صورت زیر می باشد.
1- AUTHENTIC LEAGUES:افزوده شدن لیگ‌های مجوزدار جدید به بازی
2-NEW MYCLUB:نسخه جدید MyClub: تک‌تک ویژگی‌های این بخش بازنویسی شده است، از نحوه جذب بازیکنان تا روند پشت سر گذاشتن فصل نقل و انتقالات و ...؛
3- Magic Moments:سیستمی مربوط به شخصیت دادن به هر بازیکن. 11 ویژگی مهارتی جدید در بازی ارائه گشته است که براساس آن‌ها تک تک بازیکنان دارای مهارت‌هایی خاص، انیمیشن‌هایی منحصربفرد، شوت‌ها و گل‌های دیدنی و تاثیرگذاری ویژه استقامت بر عملکردشان خواهند بود.
4- The Beautiful Game: ابزاری فوق‌العاده برای تصویربرداری و عکس‌برداری از بازی بر پایه قابلیت HDR و با رزولوشن 4K
5- ML Real Season: بخش Master League نیز به طور کامل متحول شده است و در آن شما می‌توانید با سیستم نقل و انتقالات جدید و افزوده شدن لیگ‌های مجوزدار، تجربه واقعی زندگی به عنوان یک مربی فوتبال را پشت سر بگذارید.
بازی PES 2019 در تاریخ August 30th(مصادف با 8 شهریور) برای PC,Xbox one و PS4 منتشر خواهد شد.
تصاویر منتشر شده بازی به مناسبت لاینسس کردن لیگ ترکیه به صورت زیر می باشد.





همچنین کاور اختصاصی بازی برای ترکیه به صورت زیر می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.