بهترین بازی های 2017 از نظر گروه آزاد 175

اخبار گیم | با ما همراه باشید

بهترین بازی های 2017 از نظر گروه آزاد 175

۸,۰۷۳ بازديد


10- Wolfenstein II: The New Colossus

ناشر:Bethesda Softworks

سازنده:MachineGames

پلتفرم: پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ

امتیاز آزاد 175: 83

میانگین امتیازات: ۸۷

 

حزب آلمان نازی طی سال های اخیر همیشه سوژه خوبی برای ساخت فیلم های سینمایی، کتاب و حتی بازی های ویدیویی بوده است. سری بازی Wolfenstein که یکی از قدیمی ترین نام ها در سبک خود محسوب می شود، همیشه نگاه متفاوت و جدیدی نسبت به حضور آلمان های نازی در جنگ جهانی و زمان های پس از آن داشته است.

جدیدترین نسخه از این سری با نام Wolfenstein 2: The New Colossus، جدا از آن که داستانی خیالی درباره سرنوشت دنیا پس از پیروزی آلمان های نازی در جنگ جهانی دوم را به خوبی روایت می کند، نکات جذاب و فوق العاده ای در خود جای داده که این اثر را به یکی از خاص ترین و موفق ترین شوتر های اول شخص سال های اخیر تبدیل می کند.

یک تجربه داستانی لذت بخش که به هیچ عنوان کوتاه نیست در کنار موسیقی زیبا و محتویات تکرار پذیری که شما را بارها به تجربه دوباره بازی تشویق خواهند کرد، مواردی هستند که باعث می شوند Wolfenstein 2: The New Colossus به گزینه اول افرادی تبدیل شود که چند سالی است دل چرکینی از بخش داستانی بازی های اکشن اول شخص دارند و تجربه یک بخش داستانی غنی را به نبردهای آنلاین و چند نفره ترجیح می دهند.

 

9- Call of Duty: WWII

ناشر:Activision

سازنده:Sledgehammer Games

پلتفرم: پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

امتیاز آزاد175 : 84

میانگین امتیازات: ۷۹

 

افت فروش ادامه دار چند نسخه قبلی سری کال او دیوتی و موفقیت جدیدترین قسمت سری بتفیلد که داستان آن به طور کل در جنگ جهانی اول جریان داشت، به خوبی این نکته را نشان می داد که هواداران بازی های اکشن اول شخص، از حضور در جنگ های مدرن، خسته شده اند.

Call of Duty: WWII اولین بازگشت این سری به جنگ جهانی دوم بعد از 9 سال محسوب می شود. بسیاری از المان های اورجینال بازی های اول شخص قدیمی تر مانند بسته های سلامتی و نبردهای تاکتیکی با تغییراتی جزیی در بازی حضور دارند تا هم حس نوستالژی در شما تحریک شده و هم با چالش های متفاوتی نسبت به قسمت های اخیر این مجموعه روبرو شوید.

Call of Duty: WWII با وجود آن که روایتی نسبتاً تکراری را در بخش داستانی خود دنبال می کند، اما صحنه های ناب و تاثیرگذار زیادی را در خود جای داده تا تجربه بخش کمپین بازی به یک کار لذت بخش تبدیل شود.

مشکلات بخش چندنفره که بازی در روزهای اول عرضه خود با آن ها دست و پنجه نرم می کرد، تقریباً به طور کامل رفع شده اند تا بخش آنلاین Call of Duty: WWII با المان های جدید خود، حرف تازه زیادی برای گفتن داشته باشد.

جدیدترین نسخه از سری کال او دیوتی با وجود این که بهترین و موفق ترین نمونه از این مجموعه نیست، باز هم تجربه ارزشمندی محسوب می شود که نوید بازگشت دوباره این سری محبوب به اوج را می دهد

 

8- Horizon Zero Dawn

ناشر:Sony Interactive Entertainment

سازنده:Guerrilla Games

پلتفرم: پلی استیشن ۴

امتیاز آزاد175 :85

میانگین امتیازات: ۸۹

 

هورایزن یک اثر با شکوه است که خودش باعث شد نتواند بهترین بازی سال باشد. دنیای وسیع و زیبایی حیرت آور بازی نوید این را می دهد که می توان ساعت ها درگیرش شد و لذت برد. هورایزن اقیانوسی از همه چیز است اما به عمق یک انگشت. ای کاش ماموریت های فرعی بازی این قدر سرسری طراحی نمی شدند و در این صورت، بازی دیگر چیزی جز یک اثر بی نقص نبود.

طراحی کاراکترهای فرعی و حتی اصلی تا حد زیادی نچسب بود و فراموش شدنی. گیم پلی بازی جذاب و درگیر کننده است اما کمبود سلاح های دیگر در کنار چرخه محدود حاضر به وضوح حس می شود. این نکته ها را بیان نکردیم تا بازی را نکوهش کنیم؛ گفتیم تا معلوم شود که هورایزن از یک شاهکار تنها چند قدم عقب مانده و می تواند این کمبودها را در نسخه های بعدی به راحتی جبران کند و به یک سری ماندگار در تاریخ بازی های ویدیویی تبدیل شود.

طراحی هنری، صداگذاری، گرافیک و حتی داستان بازی رسالت خود را به طور کامل به جا می آورند و نمی توان ایراد خاصی به آن ها وارد کرد. هورایزن از آن دست بازی هایی است که دوست نداشتن اش بسیار سخت تر از دوست داشتنش اش است.

هر کسی که با مکانیزم بازی های اکشن ادونچر آشنایی داشته باشد می داند که هورایزن در تمامی زمینه ها در حد استاندارد و حتی فراتر عمل می کند. این بازی، شایسته جایگاهی که دارد هست و مطمئنا در نسخه های بعدی می تواند کمبودهای نسخه ابتدایی را جبران کند. پس تا آن زمان از گشت و گذار در دنیایی آخرالزمانی که به تسخیر ماشین هایی حیوان-گونه درآمده لذت ببرید.

 

7- FIFA 18

ناشر:EA Sports

سازنده:EA Vancouver

پلتفرم: پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ

امتیاز آزاد175 : 86

میانگین امتیازات: ۸۴

 

این تکرار شیرین. این تکرار مکررات هر ساله که باز هم جذاب است. شاید تنها از فیفا بتوان چنین خروجی ای دریافت کرد. عنوانی که همه می دانیم چیست ولی باز هم به سراغ آن می رویم. طعم شیرین و قدرت اعجاب انگیز فوتبال می تواند چنین قدرتی را به یک اثر دهد.

اثری که هر ساله سعی بر آن دارد که این لطف را جبران کند و این فرصت را به ما بدهد که ما هم سهمی از مستطیل سبز دیوانه وار داشته باشیم. انرژی ای که از دل عشق دوران بچگی و زانو های پاره و توپ های دو لایه و زمین های خاکی ساطع می شود. فیفا باید در لیست باشد!

مگر می شود بازی ای که هر کدام به نحوی ساعت ها از یک سال گیمینگ خود را به آن اختصاص می دهیم از قلم بی افتد؟ بازی ای که سال به سال در عین نگه داشتن پایه ای ثابت چیزی جدید به ما ارائه می دهد و ما هم با دل و جان به سراغش می رویم.

این معامله ای ایست که همه در آن برنده ایم. سازندگان از فروش محصول لذت می برند و ما از حاصل دست رنج آن ها. همه برنده ایم، چون عاشق فوتبالیم، چون این عشق جاویدان ما را به هم پیوند می دهد و ما هم عاشق این عشق هستیم. چون فوتبال زیبا است؛ چون فوتبال، فوتبال است و ما مجنون آن.

 

6- PES2018

ناشر:KONAMI

سازنده:KONAMI

پلتفرم: پی سی،ایکس باکس وان ، پلی استیشن4

امتیاز آزاد175 :88

میانگین امتیازات: 82

 

زیبا ترین حس فوتبال بازی کردن بدون شک میتوان پی اس 2018 اختصاص داد بازی که در آن میتوانید حس های ناشناخته خود را در دنیای مستطیل سبز مثل سرمربیگری،بازیکن بودن را تجربه کنید.

 

5- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

ناشر:Activision

سازنده:Vicarious Visions

پلتفرم: پلی استیشن ۴

امتیاز آزاد175: 89

میانگین امتیازات: ۸۰

 

شاید عجیب ترین عنوانی که در لیست مشاهد می شود همین کرش است. یک ریمستر که حتی خیلی هم نتوانسته بود کامل حق مطلب را به جا بیاورد اما امان از نوستالژی! مگر می شود با به دست گرفتن این احمق دوست داشتنی دوباره به دوران بچگی پرت نشد و ساعت های رفته پای کنسول های مان را از یاد برد؟

چند محیط جنگلی پلتفرمینگ و جمع کردن سیب، ایده ساده ای که پایه گذار این فرانچایز محبوب و دیوانه وار شد. و هنوز ما پس از چندین سال از نقش بستن این صحنه ها روی صفحه نمایشگر های مان ذوق می کنیم و بچه می شویم. این جادوی بازی است.

این نفس بازی است که ما را سال ها است پا یند خودش کرده است و هر چیزی که بتواند این احساسات مان را قلقلک بدهد برای مان جذاب است و دلربا. شاید دلیل ماندگاری و موفقیت بازی هایی همچون ماریو و سونیک و... پس از این همه سال هم همین باشد.

هنوز هم این کشش اعجاب انگیز که با یک خط نامرئی ما را به هم متصل کرده است. گیمر ها از هر جای دنیا یک خانواده عظیم را تشکیل می دهند که بدون دیدن یک دیگر با هم پیمان اخوت بسته اند. پس فریاد می زنیم جایگاهت نوش جانت کراش عزیزمان. زنده باد خاطرات ما، زنده باد بازی!

 

4- Injustice 2

ناشر:Warner Bros. Interactive Entertainment

سازنده:NetherRealm Studios

پلتفرم: پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

امتیاز آزاد175: ۹۰

میانگین امتیازات: ۸۷

چند سالی است که ندررلرم حاکم بی چون و چرای سبک فایتینگ است. انصافا هر چه می سازد تبدیل به یک اثر موفق در این ژانر می شود. فقط کافیست نگاهی به کارنامه چند سال اخیر این استودیو بیندازید تا بفهمید برادران وارنر چه گنج گران بهایی را در اختیار دارند.

بازی امسال ندررلم نیز اگر از بازی های دیگرش به مراتب بهتر نبود، ضعیف تر هم نبود. اینجاستیس ۲ عملا یک موفقیت مثال زدنی است. نه تنها فروش خوبی کرد، بلکه از لحاظ بخش داستانی نیز استاندارد بازی های فایتینگ را یک قدم به جلو برد.

تقریبا همه از بخش داستانی بازی به عنوان نقطه قوت آن یاد کردند. بر خلاف اکثر بازی های فایتینگ که چندان داستان خوبی ندارند، اینجاستیس ۲ روایت تازه ای از دنیای دی سی کامیک به تصویر کشید که شاید مانند آن را کمتر دیده باشیم.

جدای از بخش داستانی، اینجاستیس ۲ در گیم پلی هم منحصر به فرد بود. انیمیشن ها و کومبوهای به شدت جذابی داشت که اصلا خسته کننده نمی شدند. شاید همین دلایل هم کافی بود تا بازی یک سر و گردن بالاتر از قسمت هفتم سری محبوب تکن قرار بگیرد.

 

3- Assassin's Creed Origins

ناشر:Ubisoft

سازنده:Ubisoft Montreal

پلتفرم: پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

امتیاز آزاد175: 93

میانگین امتیازات: ۸۱

 

سری اساسینز کرید را می توان یکی از جنجالی ترین نام های صنعت بازی های ویدیویی دانست. فرنچایزی که در هر کدام از نسخه های خود، ما را در دل یکی از دوره های مهم تاریخی قرار داده و با زندگی شخصیت هایی واقعی که این برهه های حساس تاریخی زندگی می کردند، آشنا می کند.

نسل هشتم با وجود آن که در ابتدا سکوی پرتابی برای این سری بازی محبوب به نظر می رسید، برای اساسینز کرید بد یمن بود و سبب شد تا چند نسخه اخیر این سری، یکی پس از دیگری قدمی برای ناامید کردن هواداران قدیمی بردارند.

یوبی سافت سرانجام قبول کرد که اساسینز کرید نیاز به استراحت داشته و نسخه جدید این سری با نام Assassin's Creed Origins را با فاصله زمانی دو ساله نسبت به قسمت قبلی به بازار عرضه کرد. به نظر می رسد که این زمان بیشتر برای ساخت بازی، جدا از آن که عده بیشتری را تشنه قسمت جدید اساسینز  کرید کرده، دست سازندگان آن را هم برای پیاده کردن ایده های جدید و تزریق حس تازگی به بازی، بازتر از گذشته کرده است.

در Assassin's Creed Origins به عنوان یک محافظ فرعون به نام بایک، سفری را به قلب مصر باستان تجربه خواهیم کرد. داستانی که از کلیشه های همیشگی نسخه های اخیر این مجموعه رهایی پیدا کرده، در کنار عناصر جدید گیم پلی که آن را به بازی های سبک نقش آفرینی نزدیک کرده اند، همه و همه باعث می شوند Assassin's Creed Origins یک عنوان قابل احترام باشد که بدون شک ارزش وقت شما را خواهد داشت.

 

2- The Legend of Zelda Breath of the Wild

ناشر:Nintendo

سازنده:Nintendo EAD

پلتفرم: نینتندو سوییچ

امتیاز آزاد175: 97

میانگین امتیازات: ۹۷

 

انتظارات تان از یک بازی بی نقص چیست؟ داستان تاثیرگذار؟ گیم پلی درگیرکننده؟ جهان وسیع؟ یا شاید گرافیک چشم نواز؟ هر انتظاری که از یک بازی بی عیب و نقص دارید را لیست کنید تا به شما بگوییم The Legend of Zelda: Breath of the Wildنه تنها تمام آنها را برآورده می کند بلکه حتی گام را فراتر می گذارد و به شما نشان می دهد سطح انتظارات تان از یک بازی معرکه، بسیار پایین تر از چیزی است که واقعاً باید باشد.

آخرین زلدا، خط بطلانی بزرگ روی تمام ترندهای چند سال اخیر صنعت گیم می کشد و می گوید که یک بازی خوب برای موفقیت، نه نیازمند «4K واقعی» است و نه «قدرتمندترین کنسول جهان»؛ در عوض، علاقه قلبی سازندگان و دانش عمیق آنها از ژانر مورد نظر، عواملی هستند که سبب می شوند یک بازی روی کنسول جمع و جوری مانند سوییچ، حیرت انگیز ظاهر شود و جهانی عظیم را مقابل دیدگان قرار دهد که مشابه اش را ندیده اید و به این زودی ها هم نخواهید دید.

 

1- Super Mario Odyssey

ناشر:Nintendo

سازنده:Nintendo EAD

پلتفرم: نینتندو سوییچ

امتیاز آزاد175: ۹۹

میانگین امتیازات: ۹۷

 

ماریو از کهنه کاران صنعت گیم است. نزدیک به چهار دهه است که در این صنعت حضور دارد، اما همواره کیفیت بازی هایش در حد خوب و عالی بوده و دلیل این امر هم اهمیتی است که نینتندو به ساخت بازی هایش می دهد. نینتندو تمامی توان خود را به کار می گیرد تا یک بازی خارق العاده خلق کند.

Super Mario Odyssey پیش از عرضه یکی از کلیدی ترین بازی های نینتندو به شمار می رفت،. هم عنوانی بود که می توانست ثابت کند سوییچ به غیر از زلدا، بازی های دیگری هم دارد و هم می توانست مسیری تازه را برای شخصیت ماریو رقم بزند. و خوشبختانه اُدیسه در تحقق هر دوی این ها موفق بود.

اُدیسه بی شک یکی از بهترین ماریو های سه بعدی و یکی از بهترین پلتفرمینگ های تاریخ ویدیو گیم است. طراحی زیبا، زنده و پر رنگ و لعابش هر مخاطبی را به وجد می آورد، اما در کنار زیبایی های بصری، گیم پلی ای بی نظیر با مکانیزم های تازه دارد و با محتویات سرگرم کننده اش، می تواند هر بازیکنی را برای ساعت ها به  پای سوییچ میخکوب کند.

 

اینم برترین بازی های سال 2017 از نظر گروه ما امیدوارم که بتونیم با این لیست به شما برای خرید بازی کمک کنیم.

 

لطفا در نظر سنجی شرکت کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.