تریلر گیم پلی جدید از بازی Shadow of the Tomb Raider مبارزات مختلف بازی را نشان می دهد

۷,۹۳۳ بازديد
شرکت Square Enix  و استدیو Eidos Montreal تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کردند که طی آن شاهد مبارزات مختلف بازی هستیم.در زیر می توانید این تریلر را مشاهده کنید.




بازی Shadow of the Tomb Raider توسط استدیو EIDOS Montreal ساخته و توسعه پیدا می کند و استدیو Crystal Dynamics در تکمیل کردن روند توسعه به آنها کمک خواهد کرد.بازی Shadow of the Tomb Raider در کوزومل (مکزیک) آغاز می‌شود، جایی که محفل تَثلیث و لارا به دنبال یک کلید اجدادی است.در این بازی لارا کرافت  برای نجات انسان ها سعی خواهد کرد.بازی شامل معماهای مختلفی خواهد بود که پیچیده‌تر از عناوین قبلی سری نیستند اما حماسی‌تر، وحشتناک‌تر و مرگبارتر از خواهند بود.به گفته سازندگان این عنوان برترین صحنه‌های اکشن در سه گانه عناوین بازآفرینی را خواهد داشت. همچنین در این قسمت اسلحه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای نیز برای مخفی کاری در نظر گرفته شده است.
در Shadow of the Tomb Raider لارا جنگلی مرگبار، مقبره‌های وحشتناک و تاریک‌ترین ماجراجویی خود را پیش رو خواهد داشت.در این قسمت او در تلاش برای نجات دنیا از آخرالزمان مایا و به سرانجام رساندن هدفی است که همواه در پی آن بوده.
بازی در تاریخ September 14th 2018(مصادف با 23 شهریور سال 97) برای PC,Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.