سینماتیک جدید بازی Days Gone با محوریت سرگذشت شخصیت اصلی

۷,۷۵۵ بازديد

از زمان معرفی بازی Days Gone تاکنون، اطلاعات مختلفی از داستان آن منتشر شده اما تریلر جدیدی که اخیراً به نمایش در آمد، جزئیات بسیار بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. بنابراین اگر قصد دارید تا بدون داشتن هیچ اطلاعات خاصی به تجربه‌ی این بازی اکشن ماجراجویی بپردازید، توصیه می‌کنیم از تماشای این تریلر پرهیز کنید.

با توجه به اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بودند، می‌دانستیم که سارا همسر دیکِن سینت جان، شخصیت اصلی بازی Days Gone است. حال و به لطف تریلر جدید، مشخص شده است که سارا نقش اساسی را در روند اتفاقات داستان ایفا می‌کند. همچنین در بخش‌های دیگر تریلر، گفتگوی دیکن با شخصیت‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود که جزئیات بیشتری را از وضعیت روحی و روانی او فاش می‌کند.

 

 

در بازی Days Gone چهار نوع زامبی مختلف وجود دارد. نخستین آن‌ها سوارمرها هستند که به صورت گروهی یا گله‌ای در محیط‌های بازی پرسه می‌زنند. دومین نوع نیوت‌ها هستند که اگر برای آن‌ها مزاحمت ایجاد نکنید، به سمت شما حمله ور نمی‎‌شوند. البته اگر میزان سلامتی شما پایین باشد، باید خود را برای مقابله با آن‌ها آماده کنید.

سومین نوع زامبی‌ها، اسکریمرها هستند که صدای گوش خراشی تولید می‌کنند. این صدا نه تنها می‌تواند باعث آزار و اذیت شخصیت اصلی بازی شود، بلکه می‌تواند زامبی‌های حاضر در محیط‌های اطراف را نیز به سمت او بکشاند. در پایان، نوع چهارم زامبی‌ها قرار می‌گیرند که بریکرها نام دارند. بریکرها در مقایسه با دیگر زامبی‌های از جثه‌ی بزرگتری برخوردار هستند و در نتیجه باید برای از پا در آوردنشان از مهمات بیشتری استفاده کنید.

در آخر، لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ 6 اردیبهشت 1398 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.