Fortnite قابلیت هدیه دادن را برای مدت محدودی فعال کرد

۷,۷۲۸ بازديد

با نزدیک شدن به جشن سال نوی میلادی، Fortnite برای مدت زمان محدودی سرویس هدیه دادن را در دسترس بازیکنان قرار داد.

 

بازی Fortnite با اضافه کردن قابلیت هدیه دادن روی تمامی پلتفرم‌ها به‌جز iOS به استقبال جشن سال نوی میلادی می‌رود. قابلیت هدیه دادن امروز در بروزرسانی ۶.۳۱ به بازی اضافه شد و تا یک هفته در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت. Epic Games در پست بلاگی بیان کرد: «این اولین دوره‌ای است که سرویس هدیه دهی در دسترس قرار می‌گیرد» که می‌توان از آن نتیجه گرفت که این سرویس در آینده دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت.

با انتشار بروزرسانی ۶.۳۱، حالا فروشگاه آیتم‌ها به شما این اجازه را می‌دهد که آیتمی را برای خود یا به عنوان هدیه خریداری کنید. بعد از انتخاب گزینه‌ی خرید به عنوان هدیه، شما می‌توانید آیتم را به هر یک از افراد در لیست دوستان خود ارسال کنید. شما این دسترسی را دارید که به همراه هدیه‌ی خود، پیامی دلخواه نیز به دوستتان بفرستید. دوستتان دفعه‌ی بعدی که در بازی وارد شود،‌ هدیه‌ی شما را دریافت خواهد کرد.

fortnite

برای استفاده از سرویس هدیه، شما باید اکانت فورتنایت خود را به طور کامل از طریق تمام شناسه‌های موجود احراز هویت کرده باشید. در دست دیگر، شما برای هدیه دادن به شخص خاصی، حداقل باید به مدت ۴۸ ساعت او را در لیست دوستان خود داشته باشید. لازم به ذکر است، شما تنها سه بار در روز می‌توانید از سرویس هدیه دادن استفاده کنید و در نظر داشته باشید که نمی‌توانید برای هدایای خریداری شده درخواست بازپرداخت بدهید. در حال حاضر تنها آیتم‌های در دسترس در فروشگاه قابل هدیه دادن هستند.

به گفته‌ی اپیک گیمز، دلیل عدم وجود این سرویس روی نسخه‌ی iOS بازی فورتنایت، عدم موافقت شرکت اپل با آن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.