پابجی با محتوای اختصاصی به پلی استیشن 4 خواهد آمد

۷,۷۵۵ بازديد

پس از ماه‌ها انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف، استودیو بلوهول بالاخره انتشار نسخه‌‌ی پلی استیشن 4 بازی پابجی را به صورت رسمی تایید کرد. همراه‌ با این بیانیه‌ یک تریلر نیز منتشر شده است که تاریخ انتشار این نسخه از بازی را مشخص می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی پابجی علاوه بر نقشه‌های Erangel ،Miramar و Sanhok دارای رقابت‌های قابل شخصی سازی، مُد ایونت (Event) و سیستم سطح بندی خواهد بود. همچنین کاربران این نسخه‌ از بازی با انجام چالش‌های انجام شده، تروفی دریافت خواهند کرد. با توجه به تریلر، این نسخه پلی استیشن 4 در تاریخ 16 آذر منتشر می‌شود.

این نسخه از بازی پابجی قرار است در قالب 4 نسخه‌ی متفاوت عرضه شود. نسخه‌ی فیزیکی و نسخه‌ی Looter’s Digital  هر دو 30 دلار قیمت خواهند داشت. پس از این دو، نسخه‌ی Survivor’s Digital قرار دارد که 50 دلار قیمت گذاری شده است. این نسخه علاوه بر نسخه‌ی کامل بازی، شامل Vikendi Event Pass، بیست هزار BP و 2 هزار و 300 سکه داخل بازی می‌شود.

در پایان نیز از نسخه‌ی Champion’s Digital بازی پابجی رونمایی شد که تمامی محتویات نسخه‌ی Survivor’s Digital را شامل می‌شود. با این تفاوت که تعداد سکه‌های دریافتی 6 هزار عدد خواهد بود. همچنین اگر هم اکنون هر یک از نسخه‌های بازی را پیش خرید کنید، لباس صحرایی ناتان دریک از سری آنچارتد و کوله پشتی اِلی از بازی The Last of Us را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

بازی پابجی در مارس 2017 به صورت دسترسی زودهنگام در استیم منتشر شد. پس از آن، شاهد اضافه شدن نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی به عناوین Xbox Game Preview بودیم. در نهایت نیز نسخه‌‌ی کامل بازی روی این دو پلتفرم به ترتیب در ماه‌های دسامبر 2017 و سپتامبر 2018 در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

با توجه به آمارهای رسمی منتشر شده، تاکنون 16 میلیون نسخه‌ از پابجی به فروش رسیده است که از این میزان، 40 درصد کاربران بازی را روی سرورهای اول شخص تجربه می‌کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.