استدیو Rocksteady با انتشار تصویر موشن کپچر به بازی جدید خود اشاره کرد

۸,۰۵۳ بازديد


استدیو Rocksteady یکی از با استعداد ترین استدیو های حال حاضر صعنت بازی سازی می باشد که با انتشار بازی Batman خود را به همگان ثابت کرد.این استدیو از سال 2015 تا به امروز از بازی بعدی خود صحبتی نکرده است,تنها شایعاتی از قبیل اینکه قرار است این استدیو بر روی عنوان سوپرمن کار کند,به گوش می رسد.
اخیرا اکانت رسمی استدیو در توئیتر,با انتشار تصویر موشن کپچر به بازی جدید خود اشاره کرده است.این استدیو همراه انتشار این تصویر,نوشت:
خدمه پشتیبانی غیر رسمی موشن کپچر استدیو Rocksteady بعد از تست کردن یک شلیک!

هنوز به صورت کامل مشخص نیست که این عنوان چه عنوانی خواهد بود ولی با این حال مشخص شد که بازی در توسعه خوبی به سر می برد و استدیو مشغول موشن کپچر بازی می باشد.
امیدواریم در E3 2018 شاهد رونمایی از این عنوان باشیم.



لینک کوتاه شده مطلب:

http://www.1too3.ir/RY96v

موشن گرافیک موجب جذب مخاطبان می شود

مطالعات نشان داده است که انتخاب نهایی بیش از 92 درصد خریداران، از ویدیوهای آنلاین تاثیر می پذیرند. بنابراین باید از گزینه هایی استفاده کنید که بلافاصله توجه مخاطبان را به خود جلب کند. علاوه بر این ویدیوهای موشن گرافیک برای ارسال در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و در اکثر ویدیوهای تبلیغاتی تلوزیون دیده می شوند.

کسب و کارهای مختلف می توانند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک، برندها و محصولات خود را به جهانیان معرفی کنند و تصویر مثبتی از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند. اما اکثر شرکت ها هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و در این امر کوتاهی می کنند. به یاد داشته باشید که مخاطبان و خریداران شما می توانند تفاوت میان ویدیوهای پیش پا افتاده و حرفه ای را متوجه شوند. بنابراین باید برای ساخت بهترین ویدیوها، تلاش کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.